Inbjudan till Kindred Groups bokslutsgenomgång

mån, 28 jan., 2019 07:00 CET

Onsdagen den 13 februari 2019 kl 07.30 (CET) publicerar Kindred Group plc

Bokslutskommuniké för helåret 2018 och Delårsrapport för fjärde kvartalet 2018.

Samma dag klockan 9.00 (CET) håller Kindred Groups CEO Henrik Tjärnström en presentation hos FinancialHearings på Tändstickspalatset, Västra Trädgårdsgatan 15 i Stockholm.

Presentationen hålles på engelska. Deltagare uppmanas anmäla sig i god tid på www.financialhearings.com Presentationen går även att följa live via Kindreds sajt www.kindredgroup.com.

Telefonnummer till telefonkonferensen är +46 8 5664 2666.

För mer information:

Inga Lundberg, Investor Relations  +44 788 799 6116

Kindred Group är ett av världens ledande nätbaserade spelbolag med verksamhet i Europa och Australien. Kindred Group erbjuder underhållning i en säker, trygg och hållbar miljö för sina 21 miljoner kunder via något av de 11 varumärken som ryms inom koncernen. Bolaget har 1,400 medarbetare globalt och är medgrundare av European Gaming and Betting Association (EGBA), är medgrundare av ESSA, samt granskas och är certifierat av eCOGRA för överensstämmelse med EU:s rekommendation från 2014 om principer för konsumentskydd och spelansvar (2014/478/EU). Kindred Group är noterat på Nasdaq Stockholm Large Cap. Läs mer på www.kindredgroup.com.