Unibets odds på Idol 2004:

tors, 23 sep., 2004 16:20 CET

Unibets odds på Idol 2004: Vem vinner och vem försvinner? Nu kan man satsa pengar på hur det går i TV4:s stora satsning Idol 2004. Spelbolaget Unibet håller Darin som storfavorit till vinnare av hela tävlingen med oddset 1,7 gånger pengarna. Han är visserligen favorittippad men i många andra länder där idoltävlingen genomförts har förhandsfavoriterna fallit ifrån under tävlingens gång så inget är säkert, menar Unibets oddssättare. Från och med fredag kommer en Idol 2004-kandidat åka ur varje program tills bara två återstår i kampen om det åtråvärda skivkontraktet. Och vem den första att åka ur blir går det också att satsa pengar på. De främsta kandidaterna till att åka ur är enligt Unibet Filip, odds 3,6 ggr pengarna och Alex, odds 4 ggr pengarna. Om favoriten Darin mot förmodan åker ut redan på fredag får den som satsat på det hela 80 ggr pengarna. Unibets odds på vem som röstas ut imorgon: Fillip Williams 3.60 Alex Falk 4.00 Nathalie Schmeikel 5.00 Angel Hansson 5.75 Paul Lötberg 8.00 Lorén Talhaoui 10.00 Geraldo Sandell 12.50 Stina Joelsson 25.00 Cornelia Dahlgren 32.00 Daniel Lindström 40.00 Darin Zanyar 80.00 Unibets odds på Finalvinnare: Darin Zanyar 1.70 Daniel Lindström 6.50 Cornelia Dahlgren 7.00 Stina Joelsson 12.00 Lorén Talhaoui 15.00 Paul Lötberg 20.00 Geraldo Sandell 20.00 Angel Hansson 25.00 Nathalie Schmeikel 25.00 Alex Falk 50.00 Fillip Williams 50.00 Se www.unibet.com för fler specialspel För mer information, vänligen kontakta: Martina Westin, Marknadsdirektör Unibet martina.westin@unibet.com +44 20 8545 2315, mobil: +44 778 9170 752 Om Unibet Unibet grundades 1997 och är ett svenskägt spelbolag med huvudkontor i London. Unibet är noterat på Stockholmsbörsens O-lista sedan juni 2004. Unibet är en av de största privata speloperatörerna på den nordiska marknaden och erbjuder spel på 12 olika språk via www.unibet.com. Unibet har över 300 000 kunder i mer än 100 länder. Unibet är medlem av EBA, European Betting Association. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/09/23/20040923BIT21530/wkr0001.pdf