Inbjudan till Kindred Groups presentation av delårsrapporten för det tredje kvartalet 2021

ons, 13 okt., 2021 07:30 CET

Kindred Group plc publicerar sin delårsrapport för det tredje kvartalet 2021 onsdagen den 27 oktober 2021 kl 07.30 (CEST).

Samma dag klockan 09.00 (CEST) håller Kindred Groups VD Henrik Tjärnström en webbpresentation på engelska som går att följa live via https://www.kindredgroup.com/sv/kv32021.

För att deltaga i telefonkonferensen i samband med presentationen, vänligen ring:

Sverige: +46 8 505 58 374

Storbritannien: +44 33 3300 9032

USA: +1 646 7224 902

Vänligen ring in i god tid för registrering. Efter presentationen kommer det att finnas möjlighet att ställa frågor.

Patrick Kortman, Head of Corporate Development & Investor Relations, +46 723 877 438

Linda Lyth, Investor Relations Manager, +46 767 681 337

ir@kindredgroup.com

Kindred Group är ett av världens ledande nätbaserade spelbolag med verksamhet i Europa, USA och Australien. Kindred Group erbjuder underhållning i en säker, trygg och hållbar miljö för över 30 miljoner kunder via något av de 9 varumärken som ryms inom koncernen. Bolaget har 1 600 medarbetare globalt, medgrundare av European Gaming and Betting Association (EGBA), och medgrundare av IBIA (International Betting Integrity Association), samt är granskat och certifierat av eCOGRA för överensstämmelse med EU:s rekommendation om principer för konsumentskydd och spelansvar från 2014 (2014/478/EU). Kindred Group är noterat på Nasdaq Stockholm Large Cap. Läs mer på www.kindredgroup.com